22 123 95 55
PL
Znajdź badanie
Co zrobić, gdy nie udało mi się zapłacić za badanie?

Co zrobić, gdy nie udało mi się zapłacić za badanie?

5.00
Ocena użytkowników: 1 ocen

Standardowym sposobem dokonywania zakupu na Zdrowegeny.pl jest transakcja za pośrednictwem płatności dotpay. W przypadku, gdy nie chcesz wykonywać transakcji dotpay bądź nie udało Ci się jej dokonać, postępuj zgodnie z następującymi krokami:

  • wykonaj przelew za badanie na numer konta bankowego: 53 1050 1025 1000 0090 3071 0678 - w tytule przelewu podaj:
    • adres e-mail,
    • numer telefonu,
    • nazwę badania;
  • ściągnij ze strony banku potwierdzenie wykonania przelewu i wyślij je na kontakt@zdrowegeny.pl;
  • po otrzymaniu potwierdzenia wygenerujemy Indywidualny Numer badania, który dostaniesz SMS-em na podany numer telefonu.
Data publikacji: 2018-02-12

Masz pytania?

Zadzwoń, a chętnie na nie odpowiemy